KRYTERIA OCENY

WYMAGANIA
PODSTAWOWE
1 pkt.
ROZSZERZAJACE
2 pkt.
DOPEŁNIAJĄCE
3 pkt.
WYKRACZAJACE
4 pkt.
Zawartość
merytoryczna
 (1-4 pkt.)
Temat nierozwinięty, niewiele ważnych informacji, brak własnych wniosków; pytania testu słabo związane z treścią prezentacji
Temat zrealizowany poprawnie, uwzględnienie najważniejszych informacji, chociaż jeden własny wniosek; pytania testu w większości związane z treścią prezentacji
Temat zrealizowany bardzo dobrze, wystarczająca ilość informacji,
brak błędów merytorycznych, własne wnioski; wszystkie pytania testu związane z treścią prezentacji
Temat opracowany bezbłędnie i wyczerpująco, interesujące
wnioski własne; nietypowe,  ciekawe pytania testu
Sposób
przedstawienia
informacji
(1-4 pkt.)
Układ treści chaotyczny, niewłaściwie sformatowany tekst, grafika nieodpowiednio dobrana lub jej brak
Czytelny, właściwy układ treści, praca uporządkowana, nieliczne błędy w formatowaniu czcionki, doborze grafiki
Ciekawy układ treści, praca estetyczna, dobry dobór kolorów, grafiki, odpowiednio sformatowana czcionka
Praca przemyślana, pomysłowa, świetnie zaprojektowana
i wykonana, atrakcyjna wizualnie
Poprawność językowa
(1-4 pkt.)
Liczne błędy ortograficzne, ubogie słownictwo, nie wszystkie zdania poprawne   
Nieliczne błędy ortograficzne, poprawne zdania
Brak błędów ortograficznych, poprawne zdania, dobry styl
Brak błędów ortograficznych i językowych, bogate słownictwo
Współpraca w grupie
(1-4 pkt.)
Słaba współpraca, nie wszyscy zaangażowani w wykonanie zadania, konflikty
Poprawna współpraca, większość zadań wykonana indywidualnie, nieliczne konflikty
Bardzo dobra współpraca, dobra organizacja pracy
Duże zaangażowanie wszystkich członków grupy
Prezentacja efektów pracy
(1-4 pkt.)
Prezentacja mało interesująca, chaotyczna, słabe przygotowanie uczniów; wypowiedź ustna ogólnikowa, liczne błędy
Prezentacja uporządkowana, uczniowie przygotowani; wypowiedź poprawna, odnosząca się do treści prezentacji, nieliczne błędy
Prezentacja ciekawa, dobre przygotowanie uczniów; wypowiedź poprawna, spójna z treścią wyświetlanych slajdów
Prezentacja zajmująca, świetne przygotowanie uczniów; wypowiedź bezbłędna, płynna, interesująca

LICZBA
PUNKTÓW
OCENA
20
celująca
19-17
bardzo dobra
16-13
dobra
12-10
dostateczna
9-5
dopuszczająca
4-0
niedostateczna